dagen

Vi började med SV där jag typ läste utdrag, sen hade vi egentligen NO men våran lärare är typ i POLEN så vi hade eget, vi gjorde våran SO grej men vi blev inte klara. Sen hade vi lunch, det blev pasta & köttbullar jag åt mig proppmätt :P På rasten skrattade jag nog samanlagt i flera timmar, eller kanske inte :) Men fifan vad vi garva, de va så här jag mickis och elli va i korridoren då vi såg jocke så vi ropade att han skulle komma (Jocke, våran vaktmästare, ja han är lite flum) Så sa mickis: Får jag sitta på din rygg? Han: haha okej! så satte hon sig där och jag & elli ville också sitta på hans rygg för vi pallade inte gå så vi hoppade också upp, altså satt 3 tjejer på hans rygg och alla höll på att ramla av, och helt plötsligt börja han springa och då höll jag fhan på att ramla av! Men gud va vi garva! :P Det kanske inte låter så kul men han är typ as lång och sitta på hans rygg och as garva och nästan ramla av när han springer är kul! ; )
Sen hade vi Örjan 3 lektioner i rad först klassråd sen SO sen eget igen som jag berättade om för 2 inlägg sen tror jag :)
Nu ska jag  läsa min frida tidning om ni undrar vad jag ska göra och sen ska jag nog gå ut och fota lite hörtbilder, vem vet?

kyss ♥

En bild jag tog för kanske 10 min sen :)<3

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0