chill

Sha ;)
Vanligt vis på torsdags mornar så tänker jag alltid: ååh nej torsdag vår längsta dag!
Men idag va de inte så eller jag tänkte så på morgonen men det blev inte så för det började med att vi hade SO då hade vi grupp arbete sen hade vi "matte" eller vi hade inte de för vi satte på ett avslappningsband så låg alla och typ sov på bordet, riktigt skönt faktiskt! Sen hade vi bild sen hade vi lunch och då åt vi ganska snabbt för vi skulle hinna gå till Centrum och köpa godis och läsk inför ........filmen! Japp vi såg på film i skolan, för två av våra lärare va sjuka så vi gick till Aulan och tittade på Förortsungar, uh yea :p
Sen hade vi Franska och sen Idrott efter Idrotten så gick jag och jennifer till bussen och åkte hem till henna och chilla :) Sen åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här, snart ska jag titta på idol och ha en TV myskväll vad ska ni göra ? =) Jag skriver kanske sen

Puss, massor med kärlek ♥

mee !<3

Puss

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0