annan data

Nu sitter jag vid den datan i köket för jag har beställt lite saker ifrån internet som jag behövde hjälp med av mina föreldrar som va i köket, plus att den här datan har MYCKET större skärm, mihi!
Innan maten ringde elin och vi snacka i tele typ en halv timme nåt, båda är experter på att snacka asså :P
Till middag åt vi pommes och ngn god korv :)
Jag ska gå och läsa ca 15 ur min bok, de har jag som mål ! (:P)
Jag vet inte om jag skriver ngt mer men jag tror det men jag lovar ingentling.
Vad har ni gjort i eftermiddags/kvällen?
Just nu är det kolsvart ute, lite läskigt eftersom kl ändå bara är 20 i 8.
Tänk på sommaren när det faktiskt nästan aldrig blev kol svart!

Jag slänger ut en bild på mig och elli som jag snådde ifrån mickis blogg, men det är lungt hon har sagt att jag får här snor man inga bilder!


Skutt ;D

PUSS & KRAM /sofia


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0