6 oktober - pannkakor - vaniljglass

Hej alla glada =)
Jag kom hem för ett tag sen jag slutade kl 14.40 så jag har varit hemma ett tag :)
Idag så började vi en kvart sneare med nutidskryss man får ett blad med massa frågor på om vad som händer runt om i världen och den som vinner får en resa till stockholm och besöka kungen, haha de blir lång resa för oss (!) Men jag vet inte riktigt om jag vill träffa kungen XD
På den lektionen skulle vi egentligen ha Slöjd men ftersom vi inte hade de och hade väldigt kort lektion så hade vi 40 min rast där vi spelade lite kort (jag, mickis, elli, filippa & jennifer) och efter de hade vi tråkiga eng och franska där vi fick massa läxor :( buuu! Sånt e livet!
sen hade vi lunch där vi fick typ fiskpinnar, efter lunchen hade vi NO och där fick vi ha vaktmästaren Jocke!
Sen hade vi musik där jag och jennifer skrev ut låttext och hade det chill o spela giutarr :D
Och efter de gick jag hem och åt mellis så har jag säckat framför teven, höhö typiskt mig!
Snart kommer pappa hem då ska vi äta pankisar med vaniljglass, åh va mumma!


Dagens outfit:
Jeans - Puss&kram
brunt linne under - Only
kofta- h&m tror jag...


Moi

moi igen ;)

Ha en bra dag mina läsare =)

Kommentarer
Postat av: filippaa'

I Photoscape som allt annat ;)<3

puss

2009-10-06 @ 17:21:45
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0