you name it

Sitter här och dricker vattten, hur kan vatten va så gott? Det smaker ingenting men de är ändå super gott. Läste precis Stina-lees blogg jag har alltid tyckt hon har varit lite skumm men hennes blogg är bra. Tänkte berätta lite snabbt om dagen. Jag vaknade vid 10 då jag gick upp och åt frukost och satte mig vid datan en stund sen så va jag bara på tomten i de fina väderet och bah chilla & fotade lite. Sen så stekte vi lite korv och gjorde lite lunch och tog med de ner till stranden, de va skönt i vattnet, alldeles gummet fast de har det iofs varit dom andra dagarna också men iaf, jag va i säkert en tre kvart och ba simma runt och låg på luftmadrassen och så älskar jag att vara undervattnet kan hålla andan ganska länge så jag brukar ofta simma runt under vattenytan XD Och en nyhet: Johan min brorsa som är 6 år har lärt sig att simma, åh han är så dukig! Puss på honom =) när vi gick upp igen gjorde jag inte så mkt, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde :P  Sen åt vi middag, kassler med pasta och någon smarrig sås. Sen gick pappa johan och jag ner till båten för pappa skulle fixa någonting och jag och johan höll på där, badade hade vattenkrig och sånt. Och nu sitter jag här, har kollat på lost och nu ska jag faktiskt göra de lite mer. Så det lär blir det sista inlägget för idag.

buenas noches. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0