nu är de bara att njuta av de sista sommarlovsdagarna

Nu har jag fått tillbaka kameran fast inte samma som jag hade förut, utan en dubbelt dubbeltså mycket bättre.Jag är jätte nöjd med den,de är en FUJIFILM och om du ska köpa en bra och inte överdrivet dyr kamera så köp den här! Just nu ligger den på laddning för jag använder den så mkt.

Jag är på landet nu och igår så åkte jag och Pappa ut till landet, precis när vi kommit ut gick vi bara upp till huset och gjorde lite picknick och cykla till stranden. där va mamma, mormor & johan. De va grymt varmt i vattnet, typ 23 grader! Sen gick vi upp och började laga middag, förrätt: kräftor (mums) varmträtt: Pizza paj efterrätt: kladdkaka. Kan de bli bättre, sen så tog jag fram kameran och började fota massa, sen så gick jag, mormor & bengt på promenad fast jag cyklade så gick vi längst sjön, och de va en fin solnedgång som jag självklart fotade massa, (bilder sen) när vi kom hem tittade vi på TV och mysde.

Idag: Så vaknade jag rätt så tidigt de va skönt, då hade mamma och lillebror vart nere vid bagarn och köpt nybakt bröd, de är de bästa man kan vakna till, mhm? Efter de så packade vi picknick och drog mot båten där vi åktye vattenskidor och ring sen så åkte vi till en mysig ö, med massa klippor, och solen sken som bara den! =) På vägen hem när vi åkte förbi "vårat" bad hoppade jag och johan i med flytväst och simmade in, och badade där. Sen har vi bara tagit de lungt här hemma jag har även fotat lite. Tyvärr så kan jag inte lägga in alla bilder i de här inlägget eftersom min kamera är på laddning fast jag antar att bilderna kommer ikväll om jag inte har annat för mig förstås.


Puss O kram alla

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0