we!

F: Den här flaskan har så bra grepp, så man liksom kan ta handen så här och bah dricka.
S: hahahahahaha AS GARV!

Jah om ni undrar så snackar hon om en fanta exotic.  Igår: Igår så badade jag och filippa sen så åkte vi te Huddinge och shoppa lit granna, jag köpte ett linne på Jc och ett par svarta leggins och filippa hittade en gullig Höst jacka. Sen så åkte vi hem te Filippa och titta på film och slagga över, Wille va också me. vi tittade på två filmer den första hette "kärlek 3000" och den väldigt wierd. Och sen titta vi på en skräckis som va aaaas läskig den hette "the strangers" och de va massa docker och ica påsar. De  va den läskigaste filmen jag har sett och jag lovar jag kommer aldrig att se en sån läskig igen.

idag:  Jag och filippa gick te C för köpa lite Candy, alltid gott! Sen gick vi en promenad hem till mig och då hade jag tagit fel väska hemma hos Filippa så jag hade inte med mina små gulliga nycklar. Så vi tänkte göra inbrott i mitt eget hus men de gick inte så bra så vi gick hem till Filippa igen, där åt vi lunch. Sen tog vi bussen och badade sen åkte jag hem och åt middag med tess, Marcus och pappa. Sen sjussa pappa mig te Stendal  och så va Wille och Robin där. Och nu är vi här och har lite damp, hihi. Jag ska slagga here, imorgon blir det nog bad och sen drar jag te Landet =)

Puss alla som har mustach, för de har viiii XP


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0