Tuva

Tjenare!
Kvällen/natten med tjejorna va perfa, vi hade ju skratt sjukan som vanligt förstås! På kvällen ställde vi alarmet på 9 och då hade vi Svenne banan som skulle väcka oss, och så bestämde vi att vi skulle sknäppa fingrarna när dom sjöng "svenne banan"  och när själva "dunk dunk " började så skulle vi få värsta dampen, haha! Jag kan ju säga att det inte gick som vi hade trott xD Kl halv 12 gick jag på gympa och jenfa föjlde me sen kl halv 2 gick jag o Tuva hem till henne, vi lagade makaroner med köttbullar, vilka kockar vi är asså ( ! ). Sen gick vi ut och bus ringde till sofi våran tränare de va as kul. och typ satt på gungorna och sånt och så gick vi runt lite granna. Sen gick vi tbx till Tuva för båda va tvungna att lägga en 2:a, om ni fattar hahaha! Sen när vi gick ut genom porten igen (hon bor i höghus) så står de två småglin och busringer på "telefonen" dom har på sidan av porten för att man ska få komma in, och när dom såg oss så bah kuta dom (killar)!!! Sen gick vi te Tullingebergsskolan och så va dom killarna där så vi spionerade på dom och sen när dom såg oss börja dom jaga oss, så vi försökte gömma oss men dom hitta oss hela tiden sen så lurade vi dom att vi skulle över staketet men sen klättra vi över tillbaka igen, så dom trodde vi va på skolgårdet. Så ropade dom på oss och massa sen när dom fatta att vi hade kutat te parkeringen så börja dom leta där, men vi hade lagt oss i en sån där stor sandlåda med "lock" så dom såg inte oss och dom gick precis bredvid sandlådan, haha! Dom ba: dom är saäkert där borta jag såg ena tjejen,  så sprang dom iväg. Sen kom dom tbx och vi satt fortfarande där i och då börja min mobil att ringa så dom hitta oss! HAHAHA XD

Jag håller på att somna, ikväll blir de tidigt ! Puess

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0