Nilsson & Allstrins

Halloj! Nu ska jag berätta om gårdagen/förrgårdagen så jag slipper skriva de i samma inlägg som när jag ska skriva om när filippa och Jenfa va på Landet. för det lär blir ganska mycket. Men iaf nu är jag hemma hos Julia i Tumba vi kom hit igår och då sov jag över här. Men iaf ska jag inte berätta vad vi gjorde här utan på deras land i Trosa, när vi kom dit så åkte vi ring så j*vla kiul asså, dom har en sån där dubbel ring så jag och Julia vi åkte på mage och så kom de värsta stora vågorna så jag bah flög av, hihi. På kvällen tog vi ut bordet och lla stolar ut på bryggan (sjötomt) och så satt vi och åt god middag i sol ned gången och då passa ju jag på att ta massa kort (a) Nästa dag så testa jag även vattenskidor jag kom nästan upp eller jag kom upp men jag hann typ bara åka några meter sen så ramla jag " Xp "
Och så planera vi resor, och så tappa Pappa bort sina sol brillor och typ är typ as dyra och bra så han är skit rädd om dom så han bah: om ngn hittar mina glasögon så drar vi till Thailand och sen när vi bada då låg dom under massa tång så vi bah: ah vi säger bara en sak THAILAND!!!!!

Vi hade de riiiktigt nice, ni är somm en andra familj <3

Vi hörs när jag kommer hem, hem ljuva (stavning på vift) hem XD

Kanske snart???


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0