ngn?

våga vara sig själv och inte bara lyssna på andra. Som vågar visa sig den rätta jag. våga hålla i handen  när han är med sina/mina poolare, våga visa att han älskar dig inför alla andra, säga att jag är vacker istället för sexig, vara helt ärlig och inte ljuga för att slippa, inte röka eller snusa bara för din skull, presentera dig för alla han känner och våga visa att han älskar dig, så fort vi lämnar varanndra skickar han ett sms att han saknar mig, när vi sitter en bit bort ifrån varanndra sitter han och tittar på dig som om du va världens vackraste, och inte bara gilla utsidan och också insidan och älska den du är inte den han vill att du ska vara. Finns det ngn kille på denna jord som är så här?

Kommentarer
Postat av: filippaa'

I hope so <3

2009-08-31 @ 18:35:04
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/
Postat av: filippaa'

fin text gmn <3

2009-09-01 @ 12:25:58
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0