gympa time

tja! =) det har vart en bra dag vi började med Idrott, och det supger verklugen att ha ifrott som första... Men iaf sen hade vi matte och vi va lite för flummiga för att koncentrera oss på ämnet MATTE xD sen hade vi lunch och de va typ korvstråganof (stavning? ) de var faktiskt ganska gott för att vara skolmat, sen gade vi musik och svenska och SO också. Sen slutade vi äntligen och då tog jag och jenfa bussen hem till henne så åt vi mellis och sen gick vi till elin o robin, vi flummade runt litte granna sen så gick jag och jenfa hem till henne och jag tog mina saker och så gick jag till bussen och åkte hem. När jag kom hem skulle vi precis äta, time:at  asså ;))) Nu ska jag dra till gympan, puss lovers

my lips

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0