filippa & jenfa på landet

Nu måste jag berätta vd vi gjorde på landet. Dom kom vid 11 tiden och då tog vi upp väskorna och jag visade dom runt och sen så cyklade vi ner til Ica skeppet och köpte vaniljsås och lite andra saker eftersom Pappas jobba kompis och hans familj skulle komma och så åt vi Blåbärspaj med vaniljsås finns det ngt godare? Knappast. Sen så cyklade vi till stranden och så badade. Sen så cyklade vi upp igen och körde burken med Joel, Micke, Jacob & Oliver. Sen så cykla vi hem sen så gjorde vi en dans med  en låt som heter "jag lagar din mat" Pannkakor med sylt på jag lagar din mat, pannkakor med sylt på, lägger jag sexigt fram på ditt fat, idag är din dag och du är min prensessa älskling jag hoppas att du blir glad ...OSV...!
Sen visade vi upp de för alla, hahahaha XD Sen så gick vi upp och började bädda o så, sen så låg vi bara i sängen och hade skratt sjukan. Nästa dag gick vi ner till stranden och tog massa kort, visas längre ner. Och så  gjoprde vi lika olika saker som gick till Joel och åt massa hallon och palla rödavinbär av surkärringen och sur gubben XD
På kvällen cyklade vi ner och bäställde en varsin Kalle Anka på pizzerian =) Och så åt vi den på en mysig brygga, Jenfas pizza kartong va lite busig, hahahaha! Tips! om ni har tråkigt så gå och hämta en pizza kartong! Sen när vi kom hem samlade vi oss lite maskar och tog två metspön och raka vägen till bårbryggan för att fiska, jag och filippa hade ett metspö och jenfa hade ett eget och ingen napp, för att våran va typ en meter ifrån bryggan och jenfas va typ as långt ut och då så bah: hahaha jag har ingen lina! de va därför flötet va så långt ut. Då sprang jag o filippa och hämta vår lilla gubbibåt och två par åror och ena hade gått sönder så vi tejpade den. Nör vi kom tillbaka till bryggan så hade flötet kommit ännu längre ut men vi satte oss alla tre i gummi båten och jenfa rodde, inte först när vi kommit ut en bit tänkte vi på att de blåste så vi blåste aas långt ut mitt på sjön och alla tre skrek av panik och jah ni kan ju fatta själva, jag  bah: näe nu hoppar jag i med kläderpå, dom bah: nej! sen så försökte vi ro lite till men då sa jenfa: Näeee åran gick sönder (vi hade tejpat för dåligt XD) hahahaha! Då hoppade jag i med kläder på ifrån båten och drog in flipps o jenfaa "super hjälteeee" Åh vilken kväll,kommer ALDRIIIG glömma de.  Dagen efter åkte vi båt, vi köpte glass, fiska och åkte runt lite granna.  Sen när vi kom hem så försökte vi så att micke skulle skrämma oss när vi skulle sova i lill-stugan så jag sa till micke: Kom och skrämm oss i natt för filippa och jenfa blir aaas rädda, (med F och J visste ju att jag sa de till han) Men han bah okej jag kommer vid tolv tiden.
Så på kvällen ladda vi med massa godis läsk och film och när vi hade tittat klart på den hade vi typ glömt att  micke skulle komma eller vi förberedde oss inte och helt plötsligt bah BOOOOM vi ba AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! och skrek och massa, hihi. Sen så prata vi med micke typ as länge, hahaha.
nästa dag åkte vi alla "hem" eller Filippa o jenfa gjorde de men jag o familjen åkte till trosa =)

Vi hade de jättekul de måste vi verkligen göra om, haha inte så mycket skratt på länge.

våra fötter

haha

Ros blad, jag =)

Finaste jenfa

Rosblad, filippa

jag igeeeen

Jag älskar er

Vi grillade på kvällen =)

när vi åt pizza =)

hehe

innan flötet flöt iväg :P

innan micke kom

Micke, scary!

Mer bilder kommer kanske sen, nu drar jag te stendal, CIAO!



Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0