blogghumör

Cha ;)
Nu är jag på topp blogg humör, åh bara jag kunde vara de hela tiden! Men nu ska jag försöka att blogga varje dag för jag har märkt att jag har saknat bloggandet ;)
Men iaf i helgen så har jag varit på landet vi hade de toppen mysigt, på fredags kvällen åkte vi till stallarholmens pizzeria som är känd för sin kebab pizza så alltid när vi äter där så tar vi alltid en varsin kebab pizza så jävla gott asså.  På lördagen åkte vi ner till Gripen, där va de loppmarknad och olika aktiviteter som godis regn, dom ropade ut i högtalaren att alla barn som ville kunde va med på godisregn så jag och johan gick dit och så kom det en gubbe med aaaas mkt godis i två lådor så gick han upp till balkongen  (ca 5 meter upp ) och kasta ner MASSA godis jag och johan samlade på oss massa så vi fick gratis lördags godis XD och så va de en stor påse som han kastade ut eller han kastade kanske ut 5 sånna och de var ju inte alla som fick en sån, men den första han kastade ut fånga.....vem tror du?..... Jag! ja jag vet jag är bäst! haha
Sen skulle vi spela minigolf men den var inte öppen så vi skulle åka och hyra film istället men då fanns det ingen film som både jag och johan ville se på så då köpte vi en varsin tidning, jag köpte FRIDA ofc ;)
sen köpte vi lite mer godis sen va de ba hem och chilla. På kvällen åt vi god mat och hade de nice. jag hade ju inte världens bästa natt om man säger så, för jag är förskyld och jag kunde inte andas genom näsborrarna  så jag va tvungen att andas genom munnen och det känns så äckligt !
Idag åkte vi rätt så tidigt hem vi va väl hemma runt 2. Nu är det fint väder och jag vart ute o fotat lite, jag tror jag ska ut och hitta på ngt eller vi får se =)

puss o kram lovers!

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0