8:onde....

....inlägget idag. Haha jag vet kanske lite mkt men idag har varit en riktigt blogg dag med mkt blogg lust, jag skulle kunna skriva dubbelt så mkt ibland, hihi men preoblemet är alltid vad jag ska skriva om och jag behöver er hjälp att komma på vad, jag är öppen för alla förslag och jag ska försöka uppfylla allas =) Tex. om jag ska börja med Hiss/diss eller dagens, eller ngt liknade. Jag har tittat igenom lite bloggar och fått lite ideer,  har ju några favvo bloggar men de är kul att hitta nya också. Jag gillar näe jag älskar  att fota allt, och lite till men här på landet är  de så jobbigt att lägga ut bilder för varje bild tar typ flera minuter, jag har ingen aning om vfr för allt annat går ju fort. Men hemma tar det bara ngr sekunder att lägga ut bilder. Jag tkr att fotobloggar är jätte roliga  och helst fotobloggar sm fotar häftigt och fint. Jag är väligt nöjd med min kamera som jag har, det är en FUJIFILM FINEPIX något mer vet jag inte, men det finns många funktioner och de gillar jag. Jag har haft "många" kameror i mitt liv de här är nog den fjärde och absolut den bästa av alla. Men nu ska jag kasta mig till teven nu ska jag titta på film sen blir det nog inget mer inlägg för idag, så jag får väl säga godnatt nu.

God natt alla, sov sött ;)

Fast den här skulle jag gäääääärna vilja ha!  ;D

Kommentarer
Postat av: filippaa'

vilken cool kamera :O <3333333



PUSSEN

2009-08-16 @ 22:34:23
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0